Необходими инструменти и материали-звездогаечни,лули-11,13,14 ,15,шабър,голяма отвертка,ключ тип кобра,чук,ключ за шлайф,обикновени клещи,тресчотка,глухи ключове(камъни ,вложки),графитна и медна грес.След като свалим колелото и осигурим колата да не падне,развиваме болтовете на водачите, като държим контра по показания начин на снимката.След като развием двата болта с голямата отвертка избутваме спирачния апрат напред(посока движението на колата).Частта която остава на главината може да не се сваля.Махаме старите накладки,почистваме леглата им с шабъра и много тънко смазваме с медна грес,после поставяме новите.Изваждаме водачите с издърпване ,почистваме ги и ги смазваме с графитна грес,ако е необходимо сменяме маншончетата.След това се заемаме с връщането на цилиндърчето на спирачния апарат.При мен беше много трудно,затова свалих самите апарати,разхлабих ръчната спирачка за да откача по лесно жилата,после след като монтирах всичко я регулирах.Навих цилиндърчетата с ключа от шлайфа по посока на часовниковата стрелка ,стана много трудно,трябва да се навият докато се приберат напълно.След това се завива маркуча за спирачна течност за апарата и се поставя апарата на мястото му,на двете болтчета сложих по капка течен тефлон за да ги осигуря против саморазвиване.Накрая се закачат жилата на ръчната.ЗА ДА НЕ ВИ СВИРЯТ СПИРАЧКИТЕ на местата на които съм показал, на самия апарат се нанся медна грес.Накрая се обезвъздушава и проверява дали всичко е по местата си и е стегнато. Маншончетата на ръчната бяха скъсани и след като смазах жилата ,там където са маншоните намазах с графитна смазка




Известие
Collapse
No announcement yet.
Смяна на задни накладки (снимки)
Collapse
X
-
Смяна на задни накладки (снимки)
Last edited by lordliness; d.m.y г., 14:02.Не всички, които се скитат, са изгубени.Тагове: Няма
-
Колега, ако може да допълня нещо, което се препоръчва от производителя след такава процедура - при откачени жила за ръчната се пали колата, натискат се спирачките силно 10-15 пъти и тогава се закачат жилата и се регулира ръчната спирачка. Идеята е ясна - да се саморегулират механизмите вътре в апарата.
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеКолега, ако може да допълня нещо, което се препоръчва от производителя след такава процедура - при откачени жила за ръчната се пали колата, натискат се спирачките силно 10-15 пъти и тогава се закачат жилата и се регулира ръчната спирачка. Идеята е ясна - да се саморегулират механизмите вътре в апарата.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Колеги, днес сменях т. нар. скърцаща втулка и накрая не можах да сложа накладките. Направо ми се еба майката, този цилиндър няма прибиране майка му да еба! Как се прибира това бе колеги, не мога да сложа накладките. Направо ми идваше да я нацепя с варията! Помагайте колеги!Last edited by Megadet; d.m.y г., 20:01.Alfa 166jtd,1999
Comment
-
Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщениеКолеги, днес сменях т. нар. скърцаща втулка и накрая не можах да сложа накладките накрая. Направо ми се еба майката, този цилиндър няма прибиране майка му да еба! Как се прибира това бе колеги, не мога да сложа накладките. Направо ми идваше да я нацепя с варията! Помагайте колеги!Last edited by kiko73; d.m.y г., 19:59.AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
С клещите - чети внимателно, поставяш ги перпендикулярно на буталото в прорезите, увиваш дръжките с един парцал и въртиш, натискайки яко, става и с водопроводен ключ само пази маншончето обаче тогава някой трябва да държи апаратаLast edited by kiko73; d.m.y г., 20:05.AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщениеС клещите - чети внимателно, поставяш ги перпендикулярно, увиваш дръжките с един парцал и въртиш, натискайки яко, става и с водопроводен ключ само пази маншончето обаче тогава някой трябва да държи апаратаAlfa 166jtd,1999
Comment
-
Аз забих една отвертка,натисках с тяло цилиндъра на апарата в дръжката на отвертката и въртях,няма по голям гърч,за другия път ще си направя скоба,дори вчера гледах едни дърводелски стяги ,които ми се сториха подходящи,струваха 5-6 лева,нямаше кой да ми помага и затова свалих целия апарат, иначе беше невъзможно,после обезвъздушаване.Last edited by lordliness; d.m.y г., 17:44.Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от Megadet Покажи съобщениеДнес го оправих колеги, няма такъв гърч но стана! Благодаря на всички!AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
Comment